perjantai 6. helmikuuta 2015

Haaste vastaanotettu!



Moikka kaverit!

Oikeesti haaste oli osoitettu mulle Toscalle, sekä mun tulevalle pikkuveljelle, mutta koska se ei oo vielä täällä, ja Jasmi taas on vielä täällä, ja Jasmin pitää aina osallistua kaikkeen mihin mäkin... No ymmärrätte varmaan.

Tässä on nää poikien kysymykset, ja meidän vastaukset. Ja tuo sininen olen minä Tosca, ja vaaleanpunainen on tietysti prinsessa Jasmi.

(huom huom! Jos mä puhun äitistä, niin se on tietty toi mun oma ihmisäiti. Mutta jos Jasmi puhuu äitistä niin se oon tietysti minä. Pysykää perässä.)





Mikä on sun lempipaikka nukkua?

Aika vaikea valinta. Ennen se oli sängyssä, äitin tyynyn vieressä. Nyt mä oon nukkunut vähän missä sattuu tuon jälkikasvun takia.. hmm, raapimispuun tolpassa viihdyn edelleen. Ja yöllä myös äitin jalkopäässä.

Mä nukun tolpassa. Koska äitikin. Pitää vaan valita sellanen tolppa jossa äiti ei oo, koska mun äiti on niin ihana ja iso, ettei me molemmat mahuta samaan. 



Ootko enemmän halikamu vai etätoveri?

Muitten mielestä ehkä etätoveri, mutta kyllä mä oon äitin halikamu <3 ja kyllä mä pentujakin oon tykännyt paijata.

Mä oon kuulemma jotain siltä väliltä. Yöllä voin olla myös halikamu. Kyllä mut saa syliin ottaa, mut en mä ite sinne viitti mennä. Niin ja äitiä mä tykkään kyllä halia <3 



Onko sulla jotain tosi pahoja tapoja?

Just nyt me tapellaan äitin kanssa joka aamu siitä, saako kynsiä terottaa sohvan päätyyn. Mun mielestä saa, mut äitin ja suihkepullon mielestä ei saa... Mut kun se on parempi kun mun kaikki raapimispuut yhteensä! Miks äiti ei tajuu!

Mullan syöminen ja levittäminen, ja tuollaset yleiset hortonomihommat, ja äitin ruuan varastaminen, tietokoneen näytöllä kipittäminen ja sen sekoittaminen... siis ei oo, mä oon ihan viaton yleensä aina.   



Mitä ottaisit mukaan autiolle kiipeilypuulle?

Mustan Hiiren <3 

Mä ottasin äitin. Äiti äiti äiti <3



Jos sun olis pakko valita niin pukisitko päällesi paidan vai housut?

Mulla oli just yhden päivän sellanen kokopuku kun tultiin eläinlääkäristä. Sen kanssa oli vähän hankala kävellä, ei tassut jotenki noussut. Mut ei se muuten paha ollut, eli tän kokemuksen perusteella paidan.

Hmmm..täh? Ai mitä äiti sanoi? Paidan. Joo mäkin. 




Me aateltiin että me ei nyt ehkä haasteta ketään, koska äiti sanoi että tää on kiertänyt melkeen kaikki kissat tai ihmiset jo läpi. Eikä meillä oo kovin paljon lukijoitakaan. Mutta jos joku haluaa tulla haastetuksi, niin kyllä me sitten voidaan keksiä kysymyksiä!


Terkuin Tosca & Jasmi




10 kommenttia:

  1. Jee, kiva että teitte tän haasteen! :) ja tosi kiva kun Jasmi vastasi kysymyksiin myös. <3 Pusuja sinne!

    -Pojat

    VastaaPoista
  2. Me kysytään mikä se musta hiiri on? Sun vastaus Jasmin on vähän hassu tuohon viimeiseen kysymykseen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta Hiiri on esitelty aiemmin täällä: http://mylifeandthatcat.blogspot.fi/2014/08/leikiks-mun-kaa.html
      Paras ja rakkain hiirulainen ikinä! -Tosca
      Mutta se oli hassu kysymyskin, en tajunnut sitä oikein.. -Jasmi

      Poista
  3. Maine coonit on niiin ihanan näköisiä kunnon ilveksiä ja Tosca on niin ihanan värinen ja Jasmi myös ♥ Mä oon ihan rakastunut jokaseen kissarotuun, että oon jo ihan sekasin minkä haluisin seuraavaksi.. :''D Kaverilla on myös Maine coon ja sekin painaa jo 7.4 kiloa vaikka on vasta vähän reilu puoli vuotias. Ihania isoja möhkylöitä ♥ tuitui. Kivat vastaukset :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, suosittelen ^^ Jasmi olis täällä vielä kotia vailla... vink vink! ;)

      Poista
  4. Tosca on niiiiiiin upea! Eikä Jasmissakaan mitään vikaa ole ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos! ^^ Mä olen melkoisen ylpeä mun kauniista tytöistä!

      Poista